poniedziałek, 4 stycznia 2016

Słówko na Nowy Rok

...a w zasadzie słów kilka.
Planowałam tłuste pościsko podsumowujące miniony rok. Zamiast wielu zdań napiszę jednak tylko, że zamykam ten rok niczego nie żałując, z wdzięcznością dla wszystkich bliskich i dalszych, których życzliwość przyczyniła się do tego, że wiele przedsięwzięć mogłam zrealizować.  Dziękuję, też za wszystkie dobre słowa, które płyną między innymi od Was, a które tak pięknie dodają mocy!
W tym roku, po raz pierwszy postanowiłam podziękować również  samej sobie, za osiągnięte i wyznaczone cele (wyznaczanie celów też wymaga pewnej odwagi, czego na całe szczęście udało mi się nauczyć).

W nowym roku życzę Wam przede wszystkim miłości, przyjaźni i osiągania własnych, twórczych (i nie tylko) szczytów, choćby były w rzeczywistości małymi pagórkami :) Pisząc to przypomniały mi się słowa ze starej książki - Przedmiot rzeczywisty i jego obraz Witolda Dederko :"...człowiek, żeby osiągnąć swój twórczy cel musi kochać." Książkę czytałam wiele lat temu, jeszcze jako bardzo młoda pasjonatka fotografii, ale słowa zostały ze mną do dziś i choć z natury nie przepadam za zależnościami z  bezwzględnym wymogiem "muszenia" czegokolwiek,  to co jakiś czas, to zdanie do mnie wraca .
Miłości zatem życzę na ten nadchodzący czas !


PS
Nowy rok przyniósł już małą okazję do świętowania - na fejsbukowym liczniku wybiło 1500 polubień strony :) Z tej okazji organizujemy  KONKURS na który serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam !
Dorota

3 komentarze:

  1. W Nowym Roku życzę jeszcze więcej sukcesów i spelniających się marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :) zapraszam do siebie na candy www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń