poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pojemnik na zabawki

Tym razem w temacie przechowywania zrobiłam coś z myślą o pewnym maluchu, który niedawno pojawił się na świecie. Chciałam, żeby było to coś ładnego i miało praktyczne zastosowanie. Tak powstał pojemnik uszyty z filcu i ozdobiony obrazkiem namalowanym na tkaninie.
Od razu pomyślałam o pluszakach, których zawsze jest dużo. Wśród nich są te ukochane (one mają zarezerwowane miejsce przy poduszce) ale przecież resztę też fajnie mieć pod ręką. Pojemnik może wisieć na ramie dziecięcego łóżeczka... może pomieścić pluszaki, zabawki, grzechotki.




A może... może kiedyś pojadę nad morze...


Pozdrawiam !
Kokka

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł Kokka i wykonanie też rewelacyjne! Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wybór materiału! Piękne, praktyczne i z akcentem podróżniczym- IDEALNE zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam bardzo i cieszę się ogromnie, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł i wykonanie.... no i motyw statku...
    Jak dzis szyłam pluszaki, corka (6,5 l.) stwierdziła: moze bys takze uszyla statek. ja na to, ze nie umiem.
    córka: No ale to łatwe. szybko się nauczysz.

    No a u Ciebie motyw statku jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Ostatnio lubię marinistyczne klimaty, ciągnie mnie nad morze, stąd pewnie statek :) A córka dobrze mówi.. uszyj statek, uszyj! na pewno będzie cudny ! :)

      Usuń
  5. hej, zapraszam do mnie na candy http://malinapracowniahandmade.blogspot.com/2013/08/candy-pluszak-pamiatka-z-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo praktyczny koszyczek i piękna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń